Sååå HIMLA vig! :P

Man ska inte underskatta yoga! Fruktansvärt spännande att utforska hur vig man egentligen är xD

Dagens tips
är dock att INTE låta någon putta på dig när du lyckats med någon knepig ställning...för då kommer du troligtvis att tappa balansen och ramla vilket kan leda till att du sträcker en muskel..vilket gör JÄTTEONT ;(
*harkel* humhum...jaaaa det är mig vi pratar om! :'D Dessutom har jag lyckats mosa min halvdoliga fossing igen....så nu är den blå och halvkass...INVALID är jag :bigeyes:




Kommentarer
Postat av: Morteninga

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-10-14 @ 10:57:39
URL: http://morteninga.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0