God jul mina vänner! :)

Granen börjar barra, julmusten är avslagen, julklappspappret ligger i återvinningen och jag ligger tjock på soffan ;) Det är elva timmar och tjugosex minuter sedan det var julafton och jag saknar det redan. Det var den perfekta kombinationen av vänner och familj, bus och skratt och mat och likör.

Den absolut bästa klappen kom från min underbara vän Hannes. Kan lova att flinet mitt var bredare än ansiktet när jag slet upp pappret och hittade ett nikon objektiv som kan hålla kaffet varm.. ;) En riktig fullträff och jag kunde inte ha blivit gladare!


Absolut sliskigast på hela dagen var snapsen med skåne akvavit och ansjovis.... :bigeyes:
...en försvenskad versiom av den mexikanska tequilan med larv i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0