Med kolakakan i högsta hugg!

Helg, helg, helg..fast nu är den slut :(
Så imorse tottade jag upp extra tidigt för att knappa ner dom sista meningarna på miljöpolitiken. Äntligen är den färdig! Med mig hade jag ett kärt glas mjölk och ett gäng kolakakor, dom stöttade mig in i det sista, så vill passa på att tacka dom nu! ;)

Anledningen till att arbetet inte kom in i fredags var en mycket trevlig utgång med herrarna Filip och Adam. Mest dramatiska utgången på länge tror jag xD Såpopera på backstage..det är inte varje helg det inte!
Lördagen fylldes sedan upp med toktrevligt sällskap. På agendan stog: "Dags att lära vän att laga mat!"
Det hela slutade med en riktigt god och mysig middag framför dumburken.. :)


Kommentarer
Postat av: linnea

fin blogg :)

2011-12-10 @ 09:37:40
URL: http://malinliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0