Dumpningsreplikerna och deras innebörd ;)

  1. Jag tänker på dig som en bror.
    Du påminner mig om den där incestframtrollade banjospelaren i Den Långa Färden.

  2. Det är lite för stor skillnad i ålder mellan oss.
    Du är en föråldrad dinosaurie.

  3. Jag dras inte till dig på 'det' sättet.
    Du är typ den fulaste jag någonsin sett.

  4. Jag har det lite tufft nu.
    Jag vill inte att du stannar hela natten, för i så fall kan du få höra ifrån de andra killarna som jag går ut med just nu.

  5. Jag har en pojkvän.
    Som egentligen är min hankatt.

  6. Jag går inte ut med killar där jag jobbar.
    Öh killen! Jag skulle inte gå ut med dig om du så bodde i samma solsystem, än mindre samma hus.

  7. Det är inte du, det är jag.
    Det är inte jag, det är du.

  8. Jag koncentrerar mig på min karriär.
    Även något så tråkigt och enformigt som mitt jobb är roligare än dig.

  9. Jag har svurit celibat just nu.
    Jag har svurit celibat mot sådana som dig just nu.

  10. Vi kan väl vara vänner.
    Jag vill ha dig i närheten så att jag kan berätta för dig om alla de andra männen jag har legat med. Det där manliga perspektivet du vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0