När man inte tackar nej

Jag ska till Peace & Love
Jag ska inte till Peace & Love
Jag ska till Peace & Love

Att åka eller att inte åka? Det är frågan!
...Fast egentligen så är det ju inte det, klart att jag ska åka! And so I did :D Hem kom jag med ett jäääävla party humör och en stukad finger. Fingeret sörjer jag inte, äre festival så äre! Artisterna var grymma och partfolket var om möjligt ännu grymmare! Klagomål flög fram och tillbaka men som den sanna festivalare man är missade man sjävlklart dessa i festivalruset!

Dropkick, Rihanna, Uggla, Timbuktu, Rise against, Roxette, Björnstammen, Skrillex, Kent...and keep on counting!


Bäst av allt var kanske att jag inte betalade ett enda öre! Jag som aaaaaldrig vinner något lyckades nämligen vinna en tävling där detta festivalkitt och två P&L-biljetter var vinsten :rolleyes: Giiiiiissa om någon var lyckligt?! Men nu lär jag väl aaaaaldrig vinna något mer i hela mitt liv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0