Borde...*pffft* Vad är det?!

Jag borde: Läsa läxor
Men istället: Leker jag kurragömma med dom.

Jag borde: Börja träna flitigare
Men istället: Följer jag kakmonstrets exempel och mumsar kakor på kafé.

Jag borde: Lägga mig tidigare om kvällarna
Men istället: Går jag runt som ett UFO och gör helt onödiga saker.

Jag borde: Sortera papper och stenciler
Men istället: Bygger jag bara på högarna på höjden och hoppas på ett världsrekord i högsta pappersstapeln!

Jag borde: Börja komma i tid till saker på morgonen
Men instället: snoozar jag 10 minuter extra.





Kommentarer
Postat av: Emms

Nej men! Vi måste vara tvillingar :D

2010-10-10 @ 18:37:45
Postat av: Hanna

sv Emms:

hahahah asså? xD

känner du igen dig lite kanske? ;)

2010-10-10 @ 18:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0