Stora staden!

Tidigt igår morse drog jag mitt trötta arsle till en buss laddad med världens härligaste folk och åkte upp till Stockholm! :)
Stressigt, stressigt, stressigt, ÅÅÅÅH SNYGG SKJORTA, stressigt, stressigt! ungefär såå har gårdagen och dagen sett ut :D Dessutom hann jag klämma in lite mcdonalds, mcdonalds och mcdonalds!

Sen satte sötsuget in och jag och min kära "syster" Louise hoppade in på muffin bakery och smaskade snabbt i oss var sin godsak!

Idag tottade jag runt i moderaterna, sossarna, miljöpartisterna och gud vet vads högkvarter *damdamdamdaaam*
riiiiksdagen...OooooO så spännande! :P sedan såg vi Lars Ohly totta runt på stan (skvallrade även om att han köpte böcker ;) )
inte nog med detta så sprang jag runt och busa på Sveriges Radio igår e.m! med i studion under sändning o allt var vi...hela gänget stod med rådjursögon och vågade knappt andas. Det dröjde inte länge förrän vi blev poppis bland SR-gänget och Iphonen åkte upp hos de anställda då de ville föreviga oss på bild :rolleyes:

Glaaaa att vara hemma och kommer decka fort som fasiken inatt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0