uuute på vischan! :D

Igår bestämde jag mig för att hälsa på mina tokiga "bonne" kompisar! :D
det blev dock lite stressigt....som vanligt :P

Hann i alla fall snabbt trilla in på suway och köpa mig en macka jag kunde slänga i mig på vägen. På bussen dit fick jag även lite sällskap...eller ja....vad man nu ska kalla det :D

När jag kom fram blev det lite snatter men sen satte vi på slumdog millionaire, mkt hemskt film :(
Efter filmen åkte twister mattan fram och detta slutade med mö skratt och efter ex antal omgångar låg alla i en enda hög på marken och garvade utan att komma ihåg anledningen :P JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER! <3



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack söta du! :)

Allt bra idag??

2010-10-17 @ 11:27:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0