Sånt som bara händer i en romantisk komedi...

hahaha! Jaja, jag veeeet...du är precis lika lat som mig och orkar inte läsa! Såå för alla latmaskar, läs det feta.

....Fast särskilt romantiskt var det INTE!

Med ett stort flin på läpparna knallade jag i fredags hem från skolan. En man med rötter från Afrika hade tappat bort sig och bad om hjälp. Efterson jag alltid varit hysteriskt dålig på att förklara o ändå inte hade något bättre för mig sa jag att jag kunde följa honom till stan.

Efter alltför många smöriga komplimanger på engelska hittade vi till stan och han frågar om jag kan visa honom till kanalen. Eftersom det inte var många metrar bort nickade jag och vi knallade vidare.

Sedan satte vi oss ner och gjorde det absolut värsta jag vet...vi KALLSNACKADE! Sedan berättade han om sina tjejproblem och sitt ex. Och sen från ingenstanns släpper han ett: "Jag är kär i dig!" :question:
Han börjar prata om att jag är precis som hans ex och lägger ömt håret bakom mitt öra. Han beskriver hur kärlek vid första ögonkast kan hända och jag vrider obekvämt på mig. Han säger att det känns som han känt mig i flera år och jag kontrar med att det känns som jag kännt honom i typ en kvart vilket jag också gjort.

Det är en jag-vet-inte-om-jag-ska-skratta-eller-gråta-situation! Haha, jag lyckas då alltid hamna i udda situationer. :tired:

Tillslut säger jag att jag måste gå, han följer efter mig och frågar om han får visa upp mig för sin vän. Han säger att han vill laga god mat åt mig, att han vill vara min pojkvän och att han vill träffa min mamma och pappa. När jag säger att det inte funkar så säger han snälla, som om det skulle vara mindre knasigt?! Han har tagit min hand och vill gå hand i hand, när jag försöker krångla mig ut vägrar han släppa förrän jag säger när vi kan träffas igen.

Så fort jag blivit av med honom ringer jag syster xD Vafan hände där?! Hjälp ALDRIG någon att hitta vägen, det kan sluta med ett frieri :O Springer jag på honom igen kommer han väl vilja ha hjälp att hitta en kyrka så han kan tvångsgifta mig där :P

Är det de här som kallas speeddejting? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0