Gott nytt i efterskott mina vänner! :D

Känns inte som om det hände något speciellt förra året men när man tänker tillbaka hände det allt en hel del. Träffat mängder med nya trevliga filurer, samtidigt som jag tappat kontakten med några gamla. Haft ögon för några killar medan jag velat kräkas över några andra xD

Två cruisingar, några sommar ragg, massa grillkvällar och skratt så jag lär vara odödlig vid det här laget.

En och en annan bitch-period men också depp-period och flow-period, lite utav vart har det varit! Allt för få fester och istället oräkneliga tabletter.

Sämst har:
1.Höft+skeppshulten mått efter bilfanskapet som siktade in oss en e.m!
2.Tassen mått efter att ha varit smurfblå i månader, få inte en jääävligt tung, stor järngrej på foten om ni INTE vill bli en avatar...för då kan det vara en början! Men räkna då med att conversen inte kommer gå att knyta ordentligt förrän om minst 1 månad ;)

Men det jag haft mest utav är ändå galna äventyr, tack alla vänner som hakat på alla dumheter :D<3
2011 blir året då man lättast hittar mig på krogen! Detta ska bli partypinglans år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0