Högsäsong?

PUSS, PUSS, PUSS, GULL-ELI-GULL, PUSS, PUSS, PUSS
Alla verkar bli ihop med någon just nu, är verkligen inte singlarnas tid. Kan det vara så att folk redan börjat tänka på alla hjärtans dag? xD
Jag skulle nog vilja påstå att det är högsäsong för dejting och parbildning. En vägande faktor kan vara den kalla sängen som om kvällarna är i stort behov av en sängvärmare ;)

Är din säng för kall? Jag råder dig då till att ta chansen...oddsen för o få någon på fall just nu är ovanligt höga!
In med vindarna från Östersjön kommer just nu högraggning med risk för snusk. Enligt prognoser kommer högraggningen stanna i södra delen kommande vecka för att sedan dra över den norra! Så pass på!



Kommentarer
Postat av: Marianne

Hahaha, fast jag håller med. Min säng är alldeles för kall och ensam nu..

2011-01-06 @ 14:45:37
URL: http://theautumngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0