Kanske dags att gå i terapi ;)

-Vill du berätta vad du heter och vad du har för problem?
-Ehm hehe ah, jag heter Hanna och jag är sällskapssjuk..
*Alla som sitter i ringen hejar i kör*
-HEEEJ, HANNA!

När jag vinkade hejdå till halsflussen drog jag tydligen på mig en ny sjukdom...jag har nämligen blivit sjukt social :o
Kan inte sitta hemma ensam. Igår träffade jag först en polare och kika tecknad film o snacka skit, sedan blev det till café och träffa några andra goa tottar. Idag kommer syster förbi o då blire lite guuuurltalk! :D

Vill dock varna er! Träffar man inte någon vän på fyra dagar för att man är sjuk blir man knäpp, lätt att dra på sig lite sällskapssjuka då!

Kommentarer
Postat av: anonym

God morgon =)=)

2011-01-05 @ 10:52:38
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0